'Subsidie voor cybermaatregelen kwam op het juiste moment'
Ondernemers kunnen vanaf 7 september 2026 gebruikmaken van de subsidieregeling ‘Mijn Cyberweerbare Zaak’. Hiermee kun je als mkb’er of zzp’er 50% vergoed krijgen voor belangrijke…
Ondernemers kunnen vanaf 7 september 2026 gebruikmaken van de subsidieregeling ‘Mijn Cyberweerbare Zaak’. Hiermee kun je als mkb’er of zzp’er 50% vergoed krijgen voor belangrijke…
Kleine ondernemers kunnen vanaf 7 september gebruikmaken van de subsidieregeling ‘Mijn Cyberweerbare Zaak’. Hiermee kunnen mkb’ers en zzp’ers 50% van de kosten van een cybermaatregel,…
Lees verder op de website
SonicWall heeft twee kwetsbaarheden verholpen in de SMA 1000-serie waarvan actief misbruik werd gemaakt. Via de eerste kwetsbaarheid kan een aanvaller zonder inloggegevens ongeautoriseerde handelingen…
Er is een kwetsbaarheid gevonden in JFrog Artifactory Self-Hosted, een product voor het opslaan en beheren van softwarepakketten. De kwetsbaarheid kan aanwezig zijn bij een…
SonicWall heeft kwetsbaarheden verholpen in de SMA1000 Appliance. De SMA1000 Appliance bevat twee kwetsbaarheden. De eerste is een pre-authenticatie Server-Side Request Forgery (SSRF) in de…
JFrog heeft een kwetsbaarheid verholpen in JFrog Artifactory. De kwetsbaarheid bevindt zich in de standaardconfiguratie van JFrog Artifactory, waarbij onvoldoende authenticatiecontroles aanwezig zijn. Hierdoor kan…
Bevestig alsjeblieft dat je dit lid wilt blokkeren.
Je zult niet langer in staat zijn:
Let op: Deze actie verwijdert ook dit lid uit je verbindingen en stuurt een rapport naar de sitebeheerder. Geef dit proces enkele minuten de tijd.